2017. október 20., péntek

4. KEDVENC TÉMAKÖR (FÓKUSZ): KANTIN - ÚJ, idei (2017-es) állapot

Nos, jelentem, nem henyéltem, van megújulás e témakörben is! Néhény kellemes új gyártású, illeve régebbi gyártású, de hozzám újonnan került figurával bővítettem a kantinos, illetve az azt magába foglaló Mos Eisley kikötőváros fókuszomat. 


Kiemelném a Han Solo-Csubi párost, akik Koncepciós (Ralph McQuarrie) formájukban lépnek be hátul a kocsmába! :) Azt gondolom, ez egy igazi érdekesség, hogy nem a szokványos kéknadrágos, mellényes Solo és a nagy barna kutya Csubi jelenik meg, hanem egy  - számomra - sokkal igényesebb kinézetű, ruhában lévő, ijesztőbb és sokkal nagyobb (még a sima Csubinál is!) "szörny" a másodpilóta, Solo pedig vagány szerkóban van, és Luke Starkiller (szándékosan ezt a nevet írom) és Han Solo "összegyúrt" karaktere, csempész ruhában, stukkerrel, ugyanakkor Jedi fénykarddal. Továbbá három új homok-osztagossal bővült a droidkereső osztag is!

De beújítottam régi (1997) Ponda babával is, illetve egy custom chiss fejvadász figurával. Valamint egy renegát ex-klón katonával (pilóta sisakban, de nem pilóta ruhában). Számos szereplőnek pedig feltuningoltam a szerkóját, főleg jobb fegyvereket adva nekik!

Íme:


 új rohamosztagosaim (illetve a renegát klón a bal felső sarokban)


 új lények: új Takeel és Mosep Binneed, valamint a kék mellényes rodián vadász (vagy csempész)


 összkép, jobb szélen a chiss fejvadász
Han Solo és Csubakka (ahogy Ralph látta őket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése